sobota, 11 czerwca 2011

Motyle

Strasznie dawno mnie tu nie było. Pół roku prawie. Kilka razy nawet próbowałam coś napisać, ale nic z tego nie wychodziło.
Nawet rzadziej podczytywałam inne blogi.
Nie miałam na to czasu. Zajęłam się bardziej sobą. Czytałam niedawno w prasie artykuł "blogujesz jeszcze, czy już wróciłaś do życia?". Ja wróciłam do życia.
Dużo się działo, dużo się wydarzyło ostatnio.
Odżyłam i mam się bardzo dobrze. Emocjonalnie o kilka kilometrów w przód. Byłego już prawie nie widuję, z początkiem roku wyzbyliśmy się już ostatecznie wszystkiego, co wspólne i nastąpiła ulga. A jeśli z jakiegoś powodu się widzimy - nie cierpię następne dni na bezsenność. Nie mogę powiedzieć, że mnie to zupełnie nie rusza, 11 lat robi swoje. Ale na codzień już o nim zupełnie nie myślę.

W relacjach damsko-męskich dzieją się rzeczy, których nigdy wcześniej w życiu nie doświadczyłam. Nigdy jeszcze nie było tak, żeby kilku mężczyzn na raz powiedziało "kocham". Usłyszałam to 4 razy w tym tygodniu. Jak bardzo próżne (bo ja zawsze szara mysz byłam), tak bardzo to miłe. I żadne z tych "kocham" nie jest odwzajemnione...

Nad odwzajemnionym pracuję:) randki, motyle w brzuchu, godzinne debaty "w co się ubrać, jak ułożyć włosy", lekki, przyjemny stres przed wyjściem z domu, tęsknota po kilku dniach niewidzenia. Już zapomniałam jak to jest, a jest niesamowicie. Nawet nie wiedziałam, że rozwód może mieć tak przyjemne konsekwencje ;) a tak poważnie, to po prostu mi się udało dość zgrabnie z "tym wszystkim" poradzić.
Nadal mam w sobie potężną siłę w tym względzie i nadal uważam to za cud.

Na dzis to tyle. Całuję:)

6 komentarzy:

  1. That is a good tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Brief but very accurate info… Appreciate your sharing this one.
    A must read post! http://pumdongi.mynet.co.kr/zbxe/?mid=youth_culture_school&document_srl=1657218&listStyle=&cpage=, http://developinglinks.
    com/index.php?do=/profile-65183/info/

    OdpowiedzUsuń
  2. Extreme contracting food makes deep relaxation much more difficult.

    You may ask the provider for referrals from the past clients and cross
    check with them. Plastic is therefore now regarded as a must
    for the new ecology, particularly when recycled.
    HCl and Perchloric Acid are the ones used most commonly.



    My webpage: ninja kitchen system

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my goodness! Awesome article dude! Thanks, However I am going through issues
    with your RSS. I don't understand the reason why I cannot join it.
    Is there anyone else getting the same RSS problems? Anyone who knows
    the answer will you kindly respond? Thanks!!

    my page ... learn how to play ukulele online free

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy jeszcze zaglądasz tu, ale proszę Cię o kontakt. Napisz mi maila- odpiszę. Kiedyś napisałam do Ciebie- "imię". Zobacz sobie w komentarzach. To ważne dla mnie.Jakoś potrzebuję chwili rozmowy, takiej zawartej w literach w komputerze:)

    OdpowiedzUsuń